Gratis verzending NL   14 dagen bedenktermijn   Veilig betalen   Bezorgd binnen 1-2 werkdagen
 

Smartphonehoesjes

Smartphonehoesjes en Telefoonhoesjes

Tegenwoordig zijn telefoonhoesjes de meest gebruikte items. Bijna iedereen heeft wel een smartphone en wil voor de dure smartphone natuurlijk de beste bescherming hebben. Op Hoesjes2day.nl zijn vele duizenden smartphonehoesjes te vinden. Bestel vandaag nog je favoriete smartphonehoesje en voorkom dure schade aan je smartphone.

Vele designs en verkrijgbaar tegen de meest scherpe prijzen

Wanneer je op zoek bent naar een leuk en goedkoop iPhone of Samsung hoesje, dan ben je bij Hoesjes2day aan het goede adres. In onze webwinkel vind je vele modellen voor de de meest actuele smartphones. Maar ook voor de al wat oudere modellen zoals de iPhone 4 of Samsung Galaxy S3 hebben wij ook nog een ruim assortiment. Bij Hoesjes2day vind je al een leuk hoesje voor 4,95 euro en daarmee geef je een goede bescherming aan je smartphone.

Gratis verzending en razendsnel in huis

Wanneer u een bestelling plaatst bij Hoesjes2day geniet u van vele voordelen. Zo rekenen wij geen verzendkosten en heeft u uw bestelling razendsnel in huis. Wanneer u het product niet mooi vind of het product past niet goed, dan kunt u deze kosteloos retourneren.

Samsung hoesjes iPhone hoesjes goedkoop online bestellen vanaf 4,95 euro

De waardering van www.hoesjes2day.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.2/10 gebaseerd op 656 reviews.

Contact

Wilt u iets vragen of heeft u een opmerking? U kunt ons een email sturen. Wij streven ernaar om uw vraag binnen 12 uren te beantwoorden. U kunt u vraag stellen op onze Contact pagina

Natuurlijk kunt u ook een email sturen naar: info@hoesjes2day.nl

Telefonisch zijn wij niet altijd even goed bereikbaar. Gezien wij een webwinkel zijn, zijn wij niet altijd aanwezig in ons magazijn. Wij adviseren dan ook om een email te sturen wanneer wij telefonisch niet bereikbaar zijn.

Telefoonnummer: 0623704388

Onze medewerkers staan u graag te woord.

Natuurlijk is het ook mogelijk om contact te leggen middels post. Ons postadres is:

Hoesjes2day
Valutaboulevard 25
1060 RX Amsterdam

Regelmatig organiseren wij leuke acties. Zo nu en dan, ontvangt u een nieuwsbrief met leuke kortingscodes of een leuke winactie. Wenst u geen gebruik te maken van de nieuwsbrief, dan kunt u zich eenvoudig uitschrijven onderaan de nieuwsbrief

Tijdens de feestdagen kunt u gewoon online shoppen bij onze webwinkel. Echter zijn wij gedurende de feestdagen normaal gesproken telefonisch niet te bereiken. Vragen gesteld via de mail, zullen wij indien mogelijk wel beantwoorden. Bestellingen geplaatst gedurende de feestdagen hebben normaliter een langere levertijd dan normaal.

Betaalmethoden

Bij Hoesjes2day kunt u betalen met de volgende betaalmethoden:

► iDeal
► iDeal QR
► Bunq
► Mastercard
► Giropay
► Paypal
► Bankoverschrijving
► Mistercash
► Moneybookers
► Sofortbanking
► Ing Homepay

Beveiligde verbinding

U bevindt zich op een beveiligde website. Uw betaling is dus volledig veilig en alle gegevens worden versleuteld over het internet verstuurd. U hoeft dus niet bang te zijn, dat uw gegevens worden onderschept door kwaadwilligen.

Betalen via iDeal

Wanneer uw klant bent bij Rabobank, ABN Amro, ING Bank, ASN Bank,Friesland Bank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, kunt u gebruik maken van de iDeal betaalmethode. Wij ontvangen uw betaling meteen, zodat wij uw producten ook dezelfde dag nog kunnen versturen. iDeal is de meest gebruikte betaalmethode binnen Nederland.

***** Betaalt u met iDeal, dan berekenen wij geen transactiekosten *****

Vooruitbetaling / overschrijving

Bij vooruitbetaling maakt u nadat u uw bestelling hebt geplaatst zelf het geld over naar onze bankrekening. Dit kan bijvoorbeeld met internetbankieren, overschrijvingsformulieren of middels telefonisch bankieren. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zal de bestelling worden verstuurd.

    Veilige betaalmethode
    Zelf controle
    Vermeld bij betaling Hoesjes2day + uw bestelnummer
    Verwerkingstijd van 1 tot 4 werkdagen

Bankrekening gegevens

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail met alle bankgegevens voor het overmaken van het verschuldigde bedrag. Mocht u deze e-mail kwijt zijn of niet hebben ontvangen kunt u de onderstaande gegevens gebruiken.

Naam: Asmi Trade
Rekeningnummer: NL08 KNAB 0257 4980 95
Bank: Knab
Plaats: Hoofddorp

Wilt u een betaling uitvoeren van buiten Nederland gebruik dan de onderstaande gegevens.

Naam: Asmi Trade
IBAN/SEPA Nummer: NL08 KNAB 0257 4980 95
BIC Nummer:  KNABNL2H
Banknaam: Knab

Maakt u gebruik van internetbankieren bij de Rabobank, ABN Amro, ING Bank, ASN Bank,Friesland Bank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan raden wij u aan de iDeal betaalmethode te gebruiken. U betaalt dan eveneens via uw vertrouwde bankomgeving. En omdat we meteen kunnen zien of uw betaling is geslaagd, sturen we uw artikelen meteen op.

Betalen via Paypal

PayPal is een wereldwijd geaccepteerde betaalmethode waarmee u via uw bankrekening, PayPal rekening of creditcard uw bestelling meteen kunt betalen.

Met PayPal, de betrouwbare marktleider voor online betalingen, kunnen kopers en bedrijven online geld overmaken en ontvangen. PayPal heeft meer dan 100 miljoen lidrekeningen in 190 landen en regio's. PayPal wordt overal door webwinkels geaccepteerd, zowel op eBay als op andere websites.

Is het veilig?
PayPal helpt uw creditcardinformatie te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. PayPal maakt uw financiële informatie nooit bekend aan de webwinkel.

Waarom PayPal?

    Betalen of geld overmaken via PayPal is gratis
    Gemakkelijk winkelen en betalen door uw gegevens op te slaan bij PayPal
    PayPal wordt wereldwijd door miljoenen bedrijven geaccepteerd en is de betaalmethode van voorkeur op eBay

Betalen via Paypal PayPal is een wereldwijd geaccepteerde betaalmethode waarmee u via uw bankrekening, PayPal rekening of creditcard uw bestelling meteen kunt betalen. Met PayPal, de betrouwbare marktleider voor online betalingen, kunnen kopers en bedrijven online geld overmaken en ontvangen. PayPal heeft meer dan 100 miljoen lidrekeningen in 190 landen en regio's. PayPal wordt overal door webwinkels geaccepteerd, zowel op eBay als op andere websites. Is het veilig? PayPal helpt uw creditcardinformatie te beschermen met geavanceerde beveiligingssystemen en fraudepreventiesystemen. PayPal maakt uw financiële informatie nooit bekend aan de webwinkel. Waarom PayPal? Betalen of geld overmaken via PayPal is gratis Gemakkelijk winkelen en betalen door uw gegevens op te slaan bij PayPal PayPal wordt wereldwijd door miljoenen bedrijven geaccepteerd en is de betaalmethode van voorkeur op eBay

Betalen via Mister Cash / Bancontact

Betalen via Mister Cash / Bancontact Kopers vanuit België kunnen eenvoudig betalen via Mister Cash. Natuurlijk kunt u ook een betaling verrichten via bankoverschrijving. (Vooruit betalen vanuit het buitenland)

Betalen via Skrill / Moneybookers

Het is nu ook mogelijk om te betalen met een Skrill/Moneybookers account. Eenvoudig en simpel betalen met een email adres.




Betalen via Sofort Banking

Kopers vanuit Duitsland kunnen eenvoudig betalen via Sofort Banking. Natuurlijk kunt u ook een betaling verrichten via bankoverschrijving. (Vooruit betalen vanuit het buitenland)

Verzending & Bezorging

Wanneer u uw bestelling besteld en betaald hebt voor 16.00 uur,  dan heeft u deze doorgaans de volgende dag in huis. Bestelling naar Belgie zijn gemiddeld 2-5 werkdagen onderweg. Voor overige landen is de gemiddelde levertijd 3-6 werkdagen. U kunt onderstaand schema aanhouden:

Besteld op werkdagen voor 16 uurUw bestelling wordt geleverd in Nederland:
Uw bestelling wordt geleverd in het buitenland
Maandag
Dinsdag
2-6 werkdagen
Dinsdag
Woensdag

2-6 werkdagen

Woensdag
Donderdag

2-6 werkdagen

Donderdag
Vrijdag

2-6 werkdagen

Vrijdag
Zaterdag

2-6 werkdagen

Zaterdag
Dinsdag

2-6 werkdagen

Zondag
Dinsdag

2-6 werkdagen

► Bestellingen binnen Nederland worden verzonden met Post NL. De kosten van verzending binnen Nederland zijn gratis.
► Bestellingen naar Belgie worden ook verzonden met Post NL. De kosten van verzending naar Belgie zijn 2,95 euro.
► Overig Europa: De kosten van verzending naar de rest van Europa is 2,95 euro.

Wij verzenden uw bestelling met Post NL. U ontvangt na het plaatsen van een bestelling van ons een Track & Trace code. Met deze code kunt u uw pakket online volgen.

Op de pagina van Post NL kunt u deze code invoeren:

Volg mijn pakket

Uw bestelling wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen en vaak dezelfde dag al verzonden. Bestellingen geplaatst op feestdagen zoals kerst, oud en nieuw hebben een iets langere levertijd (+1-2 werkdagen)

Natuurlijk zijn wij ook geheel afhankelijk van Post NL.

Uw bestelling

Wanneer u een bestelling geplaatst heeft, krijgt u na het bestellen de status per e-mail. Zo krijgt u een e-mail van ons wanneer de bestelling verwerkt en verzonden is. Indien uw bestelling een pakket betreft ontvangt u van ons de PostNL tracking-code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

Wanneer u geen email bevestiging ontvangt, kan het zijn dat deze in de map ongewenst is terechtgekomen.
Bekijkt u dan de map : ongewenst of spam/junk mail in uw mailbox.


Het aanmaken van een account brengt voordelen met zich mee. Zo kunt u op elk moment uw bestellingen bekijken, uw gegevens wijzigen en op de hoogte blijven van de acties.

Wanneer u geen email bevestiging ontvangt van uw registratie, kan het zijn dat deze in de map ongewenst is terechtgekomen.
Bekijkt u dan de map : ongewenst of spam/junk mail in uw mailbox. U kunt ook eventueel telefonisch of middels email contact met ons opnemen.

Daarnaast wordt u via het account op de hoogte gebracht van de vorderingen van uw bestelling.

Direct een account aanmaken

Wij proberen u het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Komt u er toch niet helemaal uit en heeft u nog vragen, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
Onze medewerkers staan u graag te woord.

Neem contact op met klantenservice



Ruilen en retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u een retouraanvraag doen op de volgende pagina: Retouraanvraag. of neemt u contact met ons op via info@hoesjes2day.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

Bent u niet tevreden met een product en wilt u deze terugsturen? Geen enkel probleem. De verzendkosten voor het retour zenden, zijn dan echter wel voor koper/klant.

Hoesjes2day verwerkt uw bestelling met alle zorg, mocht er toch iets niet goed geleverd zijn wat een fout van onze kant is, dan zullen wij de kosten voor verzending betalen.

Retouradres:

Hoesjes2day
Valutaboulevard 25
1060 RX Amsterdam


Retouren welke niet zijn aangemeld, worden niet in behandeling genomen. Een retouraanvraag is altijd nodig voor het juist verwerken van deze retour.

Voor het ruilen of retour sturen zijn echter wel een aantal uitzonderingen. Het product wat u terug wilt sturen moet namelijk wel in de originele verpakking en onbeschadigde staat bij ons aankomen. Is het product beschadigd, zodanig gebruikt dat er slijtage is opgetreden, dan nemen wij het product niet retour.

U draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt. De producten worden binnen de zichttermijn van 30 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van uw artikel(en). Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.
Retouren dienen altijd te zijn aangemeld op onze pagina: Retourneren

Garantie en defecten

Wij testen onze producten uitvoerig voordat deze ons magazijn verlaten. Het kan echter voorkomen dat tijdens transport/bezorging uw bestelling beschadigd of iets soortgelijks. U kunt hiervoor contact opnemen met onze Klantenservice, wij zullen uw product zo spoedig mogelijk vervangen.

Mocht uw bij ons bestelde product binnen 3 maanden defect raken, dan kunt u contact met ons opnemen via de helpdesk pagina. Wij zullen u vervolgens instructies geven over hoe u verder kunt handelen en of u aanspraak kunt maken op garantie. Producten zijn gevoelig voor slijtage. Bij slijtage of onjuist gebruikt, kunt u geen aanspraak maken op garantie.

Onderstaand vindt u een beschrijving van de afhandeling van garantie aanvragen. Deze beschrijving doet niets af aan de wettelijke garantie waarop een consument recht heeft. Garantie geldt alleen voor product- en of fabricage fouten. Slijtage, schade of oneigenlijk gebruik zijn uitgesloten van garantie. Dit ter beoordeling van de betreffende fabrikant of winkelier van het product. Wanneer een door u besteld product defect gaat binnen de garantietermijn, neemt u dan contact met ons op. De standaard garantietermijn is 3 maanden op alle artikelen mits anders aangegeven.

Defecten, welke niet ontstaan zijn door slijtage of schade van buitenaf worden eventueel vervangen door een nieuw artikel of indien niet meer voorradig wordt het aankoopbedrag aan u geretourneerd of bieden we u een gelijkwaardig product aan. Neem voor garantie aanvragen contact met ons op via email op: info@hoesjes2day.nl of ga naar aanvraag garantie en vul de gevraagde gegevens in.

Als u via de mail wilt reageren wilt u in dan de volgende gegevens vermelden:

    Uw naam
    Uw adresgegevens
    Uw telefoonnummer
    Uw ordernummer
    Korte beschrijving van het probleem
    Indien mogelijk voorzien van foto's
    U kunt uw garantie aanvraag ook schriftelijk indienen op onderstaand adres:

Hoesjes2day
Valutaboulevard 25
1060 RX Amsterdam


De afdeling garantie zal na ontvangst van uw email of brief contact met u opnemen over de verdere afhandeling van uw garantie aanvraag.

Assortiment en Voorraad

Bij de producten kunt u zien of het product op voorraad is of niet. Wanneer deze wel op voorraad is en u stopt deze in uw winkelmandje voor 16.00 uur, trachten wij deze dezelfde werkdag nog te verzenden. Dit is in 99% het geval.

Mocht het product onverhoopt niet op voorraad zijn door bijvoorbeeld voorraadverschil of iets dergelijks, dan trachten wij het artikel toch binnen 24-48 uur bij u af te leveren. Wij hebben direct contact met onze leveranciers mocht dit voorkomen. Wij zullen dit zo spoedig mogelijk dan aan u laten weten.


De prijzen die op Hoesjes2day vermeld staan zijn allemaal inclusief BTW. Dit zijn dus de werkelijke kosten die u betaald. U zult niet voor verrassingen komen te staan wanneer u bijvoorbeeld afrekent op onze webshop.

Algemene voorwaarden, veiligheid en privacy

Voor de algemene voorwaarden van Hoesjes2day zie de volgende pagina : Algemene Voorwaarden

Hoesjes2day respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen.

Volledige privacyverklaring

Privacybeleid Hoesjes2day


Versie 0.1
Deze pagina is voor het laatst aangepast op: 07-07-2018

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Hoesjes2day.  U dient zich ervan bewust te zijn dat Hoesjes2day niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Hoesjes2day
respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Ons gebruik van verzamelde gegevens

Gebruik van onze diensten
Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Hoesjes2day of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie
Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Hoesjes2day of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Cookies
Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van "cookies" (tekstbestandtjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van [Bedrijfsnaam] of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

Doeleinden
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden
De informatie wordt niet met derden gedeeld. In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen
Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens
Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief
Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.

Aanpassen/uitschrijven communicatie
Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Cookies uitzetten
De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

Vragen en feedback
We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:


Hoesjes2day
Valutaboulevard 25
1060 RX Amsterdam



Suggesties en klachten

Bent u niet tevreden over een product, of misschien wel over onze service? Wij horen dat graag van u, neem contact met ons op en wij proberen u tegemoet te komen. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hoesjes2day.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij proberen onze website en het assortiment blijvend te verbeteren, dit kan echter niet zonder de hulp van onze klanten. Dankzij de suggesties van tientallen klanten hebben wij daarom sinds November 2017 een vernieuwde website. Ook de huidige website kan verbeterd worden, misschien heeft u wel een suggestie?

U kunt uw suggesties naar ons mailen via de contactpagina.